bloglovin        

Våran bästa tävlings runda

Lite svårt... Gillar många runder vi har gjort :D
men några av favoriterna är en LC i Lilla edet, felfritt och 6-plats tror jag? sen klassen efter det, Sveland cup LB en 5-plats, hade verkligen en toppen dag och jason hoppade hur fint som helst den dagen! Sen en av mina favoriter är också LA debuten som verkligen gick jätte bra, och sen en annan LA i sjuntorp där vi kom trea, den rundan kändes så himla bra den också :)

Här kommer några bilder från LA i sjuntorp där vi kom trea! :D








Dag 1 -Presentera mig och min häst
Dag 2 – En ny tagen bild
Dag 3 – våran bästa tävlings runda
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Mitt bästa hästminne
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 -Det bästa/sämsta med min häst
Dag 8 - 10 saker om min häst
Dag 9 – vad min häst äter
Dag 10 - min idol i ridsporten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback