bloglovin        

Nellie Berglund

Hej på er!
Här kommer en liten presentation av mig och min ponny :)
Jag heter Nellie Berglund och är 15 år gammal, jag har ridit sen jag var fyra år men för mer än ett år sedan fick jag en egen ponny!

I bloggen kommer ni få följa framgångar och motgångar. Jag kommer skriva det mesta om Jason och mig här. 
Min ponny Munsboro Jason Jump född 91 imp Irland. Jason har gått det mesta som en ponny kan gå svår hopp och tävlat sm,baltic cup och NM. Han är en fantastisk ponny med grym hopptecknik. Tillsamman har vi tävlat upp till LA hopp med placeringar. På Jason har jag lärt mig och han är pigg att rida och älskar att hoppa. Han är en fantastisk ponny♥














Kommentarer
Postat av: louice

hej! jag heter louice och har haft jason i flera år, skulle verkligen vilja träffa honom.. tänker på honom varje dag och hur han har det så skulle verkligen uppskatta ett svar:) kram

2011-12-05 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback