bloglovin        

Presentera mig och min häst

Jag heter Nellie Berglund och min häst Munsboro Jason Jump.
Är 15 år, fyller 16 i september.
Jag har ridit sen jag var fyra år men fick Jason som han kallas för ca ett och ett halvt år sedan. Vi köpte han i västervik.
Vi har tävlat tom. LA med placering.
Jason Jump är imp Irland född 91 och har tävlat upp till svår hopp och har tävlat det mesta som en ponny kan göra, baltic cup,sm,NM.
Jason är en pigg ponny och väldigt possitiv på alla sätt. Och han är världens undebaraste ponny!♥


Dag 1 -
Presentera mig och min häst
Dag 2 – En ny tagen bild
Dag 3 –
våran bästa tävlings runda
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Mitt bästa hästminne
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 -Det bästa/sämsta med min häst
Dag 8 - 10 saker om min häst
Dag 9 – vad min häst äter
Dag 10 - min idol i ridsporten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback