bloglovin        

Mitt bästa hästminne

måste vara när jag fick jason♥

så här kommer det, jag hittade jason på annons och det sa direkt, den ponnyn vill jag ha. Jag vissade mamma annonsen och dagen efter fick mamma ett mejl från min kompis Isa för dom hjälpte oss att leta, i mejlet var annonsen på jason och så stog det, mamma vet inte att jag har skickat detta men jag tyckte att den lätt bra. Mamma mejlade och vi fick se film på jason från tävlingar och sånt. Sen åkte vi ner ner till västervik och provred jason och två andra d-ponnyer, en skimmel född 2001 sen en brunvalack-00 och sen jason-91. När jag provred jason där kände jag verkligen han vill jag ha! Två veckor efter åkte vi dit igen och provred, då fick jag hoppa på västerviks ridklubb på deras stora gruspadock som dom precis hade haft tävling så fick hoppa alla tävlingshinder osånt :) Sen kom jason hem till mig 12 maj 2009♥


andra provridningen

dagen efter han kom

Dag 1 -
Presentera mig och min häst
Dag 2 – En ny tagen bild
Dag 3 – våran bästa tävlings runda
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Mitt bästa hästminne
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 -Det bästa/sämsta med min häst
Dag 8 - 10 saker om min häst
Dag 9 – vad min häst äter
Dag 10 - min idol i ridsporten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback