bloglovin        

Latte

Red dressyrlektion på Lattte idag, bakdelningsvändnigar och massa annat.
Åhh han är så underbar lille killen, jag ska nog föresten tävla ponnyallsvenskan div 2 i höst i år igen på han.
( Förra året vann vi ju hela ponnyallsvenskan div 2 med laget!)
Funderar dock på o fråga om jag kan va med på någon div1.. Vore riktigt kul att rida LB på han ,
och eftersom vi redan tävlat L:C+5 så vore det ju inte så stor skillnad.
Hah ah ja får se.
Bild från första gången jag tävlade, vi kom  2:a (råka skriva 3:a först men sanna hjälpte mig) i den här gotaomgången och tror bara en i vårt lag hade tävlat innan.. Var nog 2007 ( eller var det 2008?)dehär.. Inviduellt kom jag 7:a men inte fyskam att va placerad på sin första tävling ändå.

Kommentarer
Postat av: sanna

sorry men de var faktist 2.a väl?? :D

2011-03-19 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback