bloglovin        

10 saker om min häst

1. Hatar att bli klippt med klippmaskin.
2. Älskar sin musli han får varje dag, står han o gnäggar tills han får den:)
3. Älskar när han får en ny spånbal i boxen, rullar sig alltid då.
4. Är jätte rädd för typ allt när han är ute, hoppar och stuttsar för allt.
5. Det läskigaste han vet är rullskidor? och små håriga islandshästar haha ;)
6. Är kräsen av sig, äter bara det han tycker passar :)
7. Kan inte galopper ute på vanligt bett, då han sticker för han blir så taggad ute.
8. Är jätte rädd om sina öron, får knappt inte röra dom.
9. är väldigt frysen av sig
10. älskar att hoppa!


Dag 1 -Presentera mig och min häst
Dag 2 – En ny tagen bild
Dag 3 – våran bästa tävlings runda
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 Mitt bästa hästminne
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 -Det bästa/sämsta med min häst
Dag 8 - 10 saker om min häst
Dag 9 – vad min häst äter
Dag 10 - min idol i ridsporten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback