bloglovin        

ridhuset med Uffe

På Uffe, blev att rida till ridhuset med Matilda, Josse och Moa.
Red mycket volter i galopp och trav , hoppade några småskutt också.
Gick bra och han var rätt fin.
Så nu ska jag snart ut till nästa häst ( Jazz) Och jag tar med iaf en av kamerorna så blir antingen film eller bilder.
( gjorde några små bilder som jag tänkte att man kan lägga till i dagens ridpass , hur många av fem poäng ridpasset fick, testar lite iaf, det är här nedan och visar ju nu att det får 3/5)
ska inte lura er och säga att det är jag på bilden , den är från ridskolan , från ett ridläger och det är Pernilla som sitter på och jag som står bakom kameran, men nu vet ni hur söt han är iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback