bloglovin        

Pigg ponny!

Hej på er!
Red ner till ridhuset med Jason :)
Började med att trava fram han och galoppera några varv innan jag började kräva mer av han. Travade över travbommar som jag hade på långsidan och gjorde mycket skänkelvikningar sen hade jag en båge med tre galoppbommar efter travbommarna som jag började galoppera över sen. Fortsatte med skänkelvikningarna oxå och ställde han åt båda hålen och flyttade han för skänkeln i både skritt,trav och galopp. Han var riktigt fin men väldigt pigg och glad, sparkade bakut flera gånger i galoppen och kickade med benen i traven han var riktigt taggad! Han var riktigt fin och arbetade bra men ibland vill han nästan för mycket så det var bara  och försöka få han lugn som inte var alls lätt hela tiden, men på Jason får man nästan gilla läget ibland och bara vara iskall och vänta på han. Tokig pony!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback