bloglovin        

stallet

hej på er!
jag har vart hela dagen i stallet typ, Åsa hade mockat hos jason, jätte snällt. Sen hämtade jag Diego, och jason står i en liten hage nu när han har vrickat sig så han inte ska kunna busa med sina hagkompisar så han inte skadar sig ännu mer. Jason blev helt orolig och gnäggade och följde efter mig när jag inte tog han, när jag tog ut Diego tur så var mamma med så hon tog jason så han slapp stå kvar, söt ponny! Sen kylde jag hans ben och han var mycket bättre inget svullet elr varmt men han ska vila några dagar till han är helt bra. Sen borstade och pysslade han och sen fick han gå in i boxen. Sen gjorde iordning Diego, en storhäst som jag red. Red han i ridhuset, mycket skänkelvikningar, övergångar och lydnad. Riktigt fin var han! Sen fixade jag Diego och gav Jason sin müsli och sen gjorde jag iordning höpåsarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback