bloglovin        

Mina tidigare medryttarhästar - Lorina

Lorina stod/står i ett stall runt Stenstorp bara en bit bort från där jag hade ridit en islänning,
Gleisur mer om han får ni i ett annat inlägg. I vilket fall så började jag och min kompis rida här.
Vickan red en stor hingst som hette Saffier och jag red den här lilla sötnosen, Lorina c-ponny.
Lorina var en liten dressyrponny nästan som kunde gå jättefint dock var hon väldigt seg när vi red i paddocken..
Men som ni ser på bilden tycket hon det var jättekul att rida ut och leka lite.
Lorina tycket det var kul att hoppa också, hon var kanske inte världens hopphäst men vi  hoppade  nog t.o.m lite högre hinder ibland. Hade ett mål att få komma ut och tävla med henne men så blev det inte.
Vi hade det hur bra som helst därute, red ute varje dag, red ut i naturreservatet och hade skitkul helt enkelt.
Den hästen vikkan red Saffier fick en skada i benet så då red hon deras andra häst Cleo som ni ser på bilden.
men sen ville familjens dotter , ägaren till Lorina , rida mer och då behövde dom inte mig så då fick jag sluta där. Och det var efter det sen som jag började rida Natchez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback